Ewa Idczak | właściciel – dyrektor, pedagog, logopeda, neurologopeda

Pedagog specjalny, logopeda o specjalności neurologopeda, absolwentka Podyplomowego Studium Psychologii i Oligofrenopedagogiki, specjalista - trener emisji głosu, ukończony kurs psychostymulacji i logorytmiki (wszystkie studia i specjalizacje ukończone na Uniwersytecie Wrocławskim), wieloletnie doświadczenie w pracy pedagoga szkolnego, logopedy i neurologopedy w Ośrodku Psychostymulacji we Wrocławiu (ośrodek związany z UW), Stowarzyszeniu Tęcza w Oławie, Poradni Logopedycznej w NZOZ Omega w Oławie.

Anna Gala

Anna | specjalista do spraw płac i kadr

Absolwentka: studiów licencjackich w Wyższej Szkole Zarządzania EDUKACJA na kierunku handel zagraniczny oraz studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie specjalność „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”.

Uzyskane certyfikaty, ukończone szkolenia:

  • zasiłki chorobowe, macierzyński i opiekuńcze
  • wynagrodzenia w oświacie – zmiany i problemy
  • ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
  • podatek dochodowy od osób fizycznych
  • nowy program płatnik

Natalia | wychowawca gr. BIEDRONKI

Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne. Ukończyłam także studia magisterskie w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu na kierunku Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z psychomotoryką. Swoją wiedzę uzupełniam o kursy oraz szkolenia z interesującej mnie tematyki. Uczestniczyłam w warsztacie kompetencji społecznych, szkoleniu na temat kreatywnych metod pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej, kursie o sensodydaktyce oraz o wspieraniu indywidualnego rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym. Interesuję się wpływem aktywności fizycznej na różne obszary rozwoju u dzieci. Lubię aktywnie spędzać czas z najmłodszymi. Moją pasją jest pieczenie, a nowo odkrytą gra na gitarze.

 

Angelika | pedagog specjalny

Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno – Ekonomicznej w Brzegu, gdzie uzyskała tytuł licencjata o specjalności Profilaktyka psychopedagogiczna z elementami terapii. Obecnie studentka w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie o specjalizacji Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.

 

Julita | wychowawca gr. ŻABKI

Absolwentka na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne- studia licencjackie. Absolwentka na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Terapia Pedagogiczna- studia magisterskie. Aktualnie studentka kierunku Organizacja i zarządzanie oświatą. Moją pasją są górskie wędrówki, uwielbiam odkrywać piękno otaczającego nas świata i zaszczepiać cieakwość do świata w najmłodszych,
interesuje się  fotografią i obróbką graficzną zdjęć.

  • Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Poziom II
  • Zobacz jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym?. Poziom II
  • W świecie dziecięcych zmysłów - Sensodydaktyka. Poziom II

Pamela | pomoc wychowawcy gr. ŻABKI

Ukończyłam Pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Wrocławskim i
kontynuuję studia magisterskie na kierunku Wczesne wspomaganie rozwoju
dziecka.

  • Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam podczas odbywania staży w przedszkolach.
  • Fascynacja aranżacją wnętrz dostarcza ,i inspiracji w planowaniu zajęć z najmłodszymi z wykorzystaniem materiałów codziennego użytku.

Dominika | pomoc wychowawcy gr. ŻABKI

Studentka III roku Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej z językiem Angielskim na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.

Sandra | wychowawca gr. SKRZATY

Studia wyższe Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach filia w Piotrkowie Trybunalskim, specjalizacja edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • elementy muzykoterapii w kształceniu małych dzieci
  • kalkulator w głowie
  • edukacja matematyczna w życiu codziennym
  • kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej
  • wspieranie rozwoju zdolności muzycznych i sprawności psychoruchowej na pierwszych etapach edukacji
  • kurs wychowawcy placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży
  • Kreatywne metodypracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Poziom II
  • Zobacz, jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecika w wieku przedszkolnym? Poziom II
  • W świecie dziecięcych zmysłów. Sensodydaktyka. Poziom II

Ewelina | pomoc wychowawcy gr. SKRZATY

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego - tytuł magistra na kierunku Socjologia. Wieloletni wychowawca prowadzący drużynę harcerską, doświadczony animator potrafiący poprowadzić wiele zabaw o charakterze edukacyjnym, wyczarować dla dzieci wielkie bańki mydlane, zwierzaczki z baloników, a nawet chodzić na szczudłach. Były wolontariusz Uniwersytetu Dzieci oraz angielskiego przedszkola St Charles Borromeo Catholic Primary School and Nursery in Weybridge. Kurs Wychowawców i Kierowników Kolonii Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele.

Agnieszka | nauczyciel rozwijający zainteresowania dzieci gr. SKRZATY

Absolwentka studiów pedagogicznych na kierunku Pedagogika Społeczna i Terapia Pedagogiczna oraz Edukacja Kreatywna i Medialna. Doświadczenie w pracy z dziećmi czerpie z praktyk w Oddziale Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dzieci i Szkołach Specjalnych oraz poprzez prowadzenie drużyny harcerskiej. Ukończyła Kurs Wychowawców i Kierowników Kolonii, Kurs Asystenta Osoby Niepełnosprawnej, Kurs w zakresie Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn. Prowadzi zajęcia metodą Ruchu Rozwijającego oraz śpiewanki z gitarą.

Uzyskane certyfikaty, ukończone szkolenia:

  • Kreatywne metodypracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Poziom II
  • Zobacz, jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecika w wieku przedszkolnym? Poziom II
  • W świecie dziecięcych zmysłów. Sensodydaktyka. Poziom II

Anna | wychowawca gr. MOTYLKI

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku Wychowanie Fizyczne (specjalizacja Menedżer Sportu i Rekreacji ). Ukończyła studia podyplomowe na Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu – kierunek Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Wczesnoszkolna.

  • Ukończyła kurs wychowawcy kolonijnego.

Jadwiga | pomoc wychowawcy gr. MOTYLKI

Sympatyczna, ciepła i uśmiechnięta, lubiąca pracę z dziećmi. Poprzez swoją postawę,
chce dać dzieciom poczucie bezpieczeństwa i akceptacji.

Katarzyna | wychowawca gr. ROBACZKI

Studia I stopnia kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym w Wyższej Szkole Humanistyczno- Ekonomicznej w Brzegu.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • Praktyczne zastosowanie elementów Integracji Sensorycznej w pracy z dziećmi
  • Usprawnianie motoryki małej- ćwiczenia ręki
  • Zmysły prawidłowo zintegrowane – wykorzystanie elementów pedagogiki Montessori podczas zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym
  • Bajkoterapia z elementami wizualizacji
  • Zabawa przez eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
  • Terapia przez zabawę
  • Zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Agnieszka | pomoc wychowawcy gr. ROBACZKI

Sympatyczna, ciepła z łatwością nawiązuje kontakt z dziećmi.

 

Agnieszka | logopeda-terapeuta

Absolwentka studiów licencjackich kierunku Pedagogika Ogólna o specjalności Poradnictwo i Pomoc Psychopedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Obecnie na etapie końcowym studiów magisterskich o specjalności Terapia Pedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na kierunku Logopedia Kliniczna na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.

 

Marta | logopeda-terapeuta

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, logopedii ogólnej na Podyplomowym Studium Logopedycznym we Wrocławiu.
Obecnie studiuje Neurologopedię Kliniczną z Wczesną Interwencją Logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
Koordynator Rehabilitacji Domowej programu „Dźwięki Marzeń” Fundacji Orange.

Kursy, warsztaty, szkolenia:

  • kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży
  • kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży
  • kurs metody werbo-tonalnej I st.
  • kurs języka migowego KSS I
  • kurs Polskiego Języka Migowego cz. I
  •  „Wczesne wykrywanie wad słuchu – nie ma dzieci za małych do terapii”
  • „Diagnostyka, terapia i edukacja dzieci z zaburzeniami oraz wadami słuchu”
  • „Wspomaganie rozwoju dziecka z wada słuchu – rola rodziców i terapeutów”
  • „Terapia słuchu i mowy dzieci niedosłyszących w wieku 7-12 lat – przegląd metod pracy”
  • „Dziecko za szybą, diagnoza i terapia autyzmu”
  • „Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu publicznym - integracja w środowisku słyszących rówieśników”

Urszula | fizjoterapeuta, neurologopeda kliniczny, terapeuta SI.

Absolwentka: Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Fizjoterapia. Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Logopedia kliniczna. Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Neurologopedia Kliniczna z Wczesną Interwencją Logopedyczną.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • Zawodowy kurs masażu i niekonwencjonalnych metod leczenia
  • Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej
  • Terapia Integracji Sensorycznej II stopnia
  • Psychomotoryka
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
  • Metoda psychostymulacyjna  "Dyna Lingua M.S."
  • Diagnostyka, terapia i edukacja dzieci z zaburzeniami oraz wadami słuchu
  • Regulatory funkcji MFS - nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny według integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej
  • Rozwój motoryczny i rola ręki w nauce mówienia
  • Wpływ integracji sensomotorycznej na rozwój psychomotoryczny dzieci z Zespołem Downa
  • Mowa i ruch - wspomaganie komunikacji językowej dzieci z zespołem Downa
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dziecka (KORP) jako narzędzie diagnozy psychopedagogicznej dziecka w wieku od 1 miesiąca życia do końca 9 roku życia
  • W świecie dziecięcych zmysłów-Sensodydaktyka
  • Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu publicznym - integracja w środowisku słyszących rówieśników
  • Zaburzenia słuchu u dzieci i młodzieży-następstwa-diagnostyka i planowanie terapii

Ponadto wzbogacam swoją wiedzę uczestnicząc w licznych konferencjach branżowych.

Gabriel | wolontariusz