Ewa Idczak | właściciel – dyrektor, pedagog, logopeda, neurologopeda
Pedagog specjalny, logopeda o specjalności neurologopeda
, absolwentka Podyplomowego Studium Psychologii i Oligofrenopedagogiki, specjalista - trener emisji głosu, ukończony kurs psychostymulacji i logorytmiki (wszystkie studia i specjalizacje ukończone na Uniwersytecie Wrocławskim), wieloletnie doświadczenie w pracy pedagoga szkolnego, logopedy i neurologopedy w Ośrodku Psychostymulacji we Wrocławiu (ośrodek związany z UW), Stowarzyszeniu Tęcza
w Oławie, Poradni Logopedycznej w NZOZ Omega
w Oławie.
Anna | specjalista do spraw płac i kadr
Absolwentka: studiów licencjackich w Wyższej Szkole Zarządzania EDUKACJA na kierunku handel zagraniczny oraz studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie specjalność „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”.
Uzyskane certyfikaty, ukończone szkolenia:
- zasiłki chorobowe, macierzyński i opiekuńcze
- wynagrodzenia w oświacie – zmiany i problemy
- ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
- podatek dochodowy od osób fizycznych
- nowy program płatnik
Natalia | wychowawca gr. BIEDRONKI
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu, gdzie uzyskałam tytuł licencjata o specjalności profilaktyka psychopedagogiczna z elementami terapii. Aktualnie kontynuuję naukę na studiach magisterskich w kierunku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Wzbogacam swoją wiedzę poprzez udział w kursach z interesującej mnie tematyki. Moją pasją są górskie wędrówki oraz czytanie książek, a ostatnio dołączyła do nich nauka gry na ukulele.
Klaudia | pomoc wychowawcy gr. BIEDRONKI
Jestem osobą ciepłą, miłą, cierpliwą. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie. Praca z dziećmi daje mi radość i wiele pozytywnej energii. Cały czas się szkolę i zdobywam wiedzę na profesjonalnych kursach, szkoleniach. Moją pasją jest czytanie książek, o różnej tematyce w tym czytanie dla dzieci. Uwielbiam podróżować, zwiedzać ciekawe miejsca. Lubię też sport i zwierzęta. Moja kreatywność i wyobraźnia to jedne z moich atutów.
Kursy i szkolenia, które ukończyłam:
- ,,Psychologia dziecka''
- ,,Opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym''
- ,,Pomoc nauczyciela przedszkola''
- ,,Bajkoterapia jako metoda terapeutyczna wspierająca rozwój dziecka''
- ,,Trening oswajania nieśmiałości''
- ,,Holistyczna terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami lękowymi''
- ,,Terapia z elementami zabawy w pracy z dziećmi - strategie radzenia sobie z lękiem, trudnościami emocjonalnymi i komunikacyjnymi''
Julita | wychowawca gr. ŻABKI
Absolwentka na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne- studia licencjackie. Absolwentka na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Terapia Pedagogiczna- studia magisterskie. Aktualnie studentka kierunku Organizacja i zarządzanie oświatą. Moją pasją są górskie wędrówki, uwielbiam odkrywać piękno otaczającego nas świata i zaszczepiać cieakwość do świata w najmłodszych,
interesuje się fotografią i obróbką graficzną zdjęć.
- Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Poziom II
- Zobacz jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym?. Poziom II
- W świecie dziecięcych zmysłów - Sensodydaktyka. Poziom II
- Metody stymulacji dzieci- pedagogika Montessori
- Jak przeprowadzić e-uroczystości szkoła/przedszkole/placówka
Natala | wychowawca gr. ŻABKI
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na wydziale Nauk Społecznych, gdzie uzyskałam tytuł licencjatu specjalność Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z Językiem Angielskim. Ukończyłam również studia magisterskie pedagogiczne o specjalności Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Jestem osobą ambitną, kreatywną, ciepłą a praca z dziećmi daje mi radość i motywację do działania. W przyszłości planuję rozpocząć studia o kierunku Logopedia specjalność Neurologopedia.
Dorota | pomoc wychowawcy gr. SKRZATY
Absolwentka AWF Wrocław, instruktorka pływania specjalizująca się w pracy z dziećmi. Obecnie kontynuuje naukę na kierunku Plpedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Praca z najmłodszymi daje jej dużą satysfakcję – ceni możliwość wspierania ich rozwoju, kreatywnej zabawy i budowania pozytywnych doświadczeń. Wolny czas najchętniej spędza aktywnie.
Ukończone kursy:
- Wychowawca kolonijny
- Animator czasu wolnego
Agnieszka | nauczyciel współorganizaujący kształcenie gr. SKRZATY
Absolwentka studiów pedagogicznych na kierunku Pedagogika Społeczna i Terapia Pedagogiczna oraz Edukacja Kreatywna i Medialna. Doświadczenie w pracy z dziećmi czerpie z praktyk w Oddziale Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dzieci i Szkołach Specjalnych oraz poprzez prowadzenie drużyny harcerskiej. Ukończyła Kurs Wychowawców i Kierowników Kolonii, Kurs Asystenta Osoby Niepełnosprawnej, Kurs w zakresie Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn. Prowadzi zajęcia metodą Ruchu Rozwijającego oraz śpiewanki z gitarą.
Uzyskane certyfikaty, ukończone szkolenia:
- Kreatywne metodypracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Poziom II
- Zobacz, jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecika w wieku przedszkolnym? Poziom II
- W świecie dziecięcych zmysłów. Sensodydaktyka. Poziom II
Anna | zastępca dyrektora | wychowawca gr. MOTYLKI
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku Wychowanie Fizyczne (specjalizacja Menedżer Sportu i Rekreacji ). Ukończyła studia podyplomowe na Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu – kierunek Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Wczesnoszkolna.
- Ukończyła kurs wychowawcy kolonijnego.
Sylwia | pomoc wychowawcy gr. MOTYLKI
Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci. Studiuję na pierwszym roku w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu. Współpracuję z nauczycielem prowadzącym, aby jak najlepiej dostosować metody pracy do potrzeb dzieci. Jestem osobą kreatywną, empatyczną, cierpliwą i zaangażowaną.
Basia | nauczyciel współorganizujacy kształcenie gr. MOTYLKI
Jestem studentką pedagogiki opiekuńczo wychowawczej z terapią pedagogiczna.
Posiadam wiedzę na temat Arteterapii oraz przeprowadzałam zajęcia związane z teatroterapia, muzykoterapia oraz prezentowałam bajkoterapie. Posiadam wiedzą na temat terapii SI. Jestem współorganizatorem pikników rodzinnych i imprez okolicznościowych.
Przebyłam liczne praktyki w pracy z dziećmi i osobami starszymi w DPS.
Joanna | wychowawca gr. ROBACZKI
Jestem absolwentką studiów pedagogicznych w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Jestem osobą kreatywną, sympatyczną, ciepłą lubiącą pracę z dziećmi.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Zobacz jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym.
- Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej.
- w świecie dziecięcych zmysłów - sensodydaktyka
- Przyjaciele Zippiego
- Upominki na różne okazje rozbudowanie i rozwijanie wrażliwości estetycznej dziecka oraz jego indywidualnych zdolności twórczych.
Ewelina | wychowawcy gr. PSZCZÓŁKI
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego - tytuł magistra na kierunku Socjologia. Wieloletni wychowawca prowadzący drużynę harcerską, doświadczony animator potrafiący poprowadzić wiele zabaw o charakterze edukacyjnym, wyczarować dla dzieci wielkie bańki mydlane, zwierzaczki z baloników, a nawet chodzić na szczudłach. Były wolontariusz Uniwersytetu Dzieci oraz angielskiego przedszkola St Charles Borromeo Catholic Primary School and Nursery in Weybridge. Kurs Wychowawców i Kierowników Kolonii Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele.
Marta | logopeda-terapeuta
Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, logopedii ogólnej na Podyplomowym Studium Logopedycznym we Wrocławiu.
Obecnie studiuje Neurologopedię Kliniczną z Wczesną Interwencją Logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
Koordynator Rehabilitacji Domowej programu „Dźwięki Marzeń” Fundacji Orange.
Kursy, warsztaty, szkolenia:
- kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży
- kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży
- kurs metody werbo-tonalnej I st.
- kurs języka migowego KSS I
- kurs Polskiego Języka Migowego cz. I
- „Wczesne wykrywanie wad słuchu – nie ma dzieci za małych do terapii”
- „Diagnostyka, terapia i edukacja dzieci z zaburzeniami oraz wadami słuchu”
- „Wspomaganie rozwoju dziecka z wada słuchu – rola rodziców i terapeutów”
- „Terapia słuchu i mowy dzieci niedosłyszących w wieku 7-12 lat – przegląd metod pracy”
- „Dziecko za szybą, diagnoza i terapia autyzmu”
- „Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu publicznym - integracja w środowisku słyszących rówieśników”
Urszula | fizjoterapeuta, neurologopeda kliniczny, terapeuta SI.
Absolwentka: Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Fizjoterapia. Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Logopedia kliniczna. Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Neurologopedia Kliniczna z Wczesną Interwencją Logopedyczną.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Zawodowy kurs masażu i niekonwencjonalnych metod leczenia
- Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej
- Terapia Integracji Sensorycznej II stopnia
- Psychomotoryka
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Metoda psychostymulacyjna "Dyna Lingua M.S."
- Diagnostyka, terapia i edukacja dzieci z zaburzeniami oraz wadami słuchu
- Regulatory funkcji MFS - nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny według integracji odruchów dr Sally Goddard
- Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej
- Rozwój motoryczny i rola ręki w nauce mówienia
- Wpływ integracji sensomotorycznej na rozwój psychomotoryczny dzieci z Zespołem Downa
- Mowa i ruch - wspomaganie komunikacji językowej dzieci z zespołem Downa
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dziecka (KORP) jako narzędzie diagnozy psychopedagogicznej dziecka w wieku od 1 miesiąca życia do końca 9 roku życia
- W świecie dziecięcych zmysłów-Sensodydaktyka
- Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu publicznym - integracja w środowisku słyszących rówieśników
- Zaburzenia słuchu u dzieci i młodzieży-następstwa-diagnostyka i planowanie terapii
Ponadto wzbogacam swoją wiedzę uczestnicząc w licznych konferencjach branżowych.